Subject: Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Häädemeeste alevik, Kooli 10 - Hüdrant
From: "Tambet Talv" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Mihkel Hiielaid" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 16:28:47 +0300

Tere!

Sooviks kooskõlastust Häädemeeste alevikus aadressiga Kooli 10
projekteeritud kuivhüdrandile.

Parimat,

Tambet Talv Hoonete eriosade projekteerija

 <http://www.o3.ee/> O3 Technology OÜ
Vesipapi 2, 12916 Tallinn, Harjumaa | Telefon: +372 534 407 05 | Email:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta"
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad
tekkida selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel. Säästa loodust, ära
prindi seda sõnumit välja!